Специални атракции и тематични изложби  - страхотно средство за привличане на посетители във вашия търговски център

Търсих информация какви са техниките за реализиране на успешни продажби, знаейки добре, че обикновено е много трудно да се уреди среща с големи клиенти. В повечето случаи не можеш да проведеш конферентен разговор с тях, та дори и да получиш елементарен отговор на имейлите към тях.  „Всички са толкова заети, а ние не искаме да ги притискаме… Не сме специализирани в продажбите, но продуктите, които предлагаме са страхотни. Не мога да разбера защо хората изобщо не се интересуват от нещо, което ще увеличи броя на клиентите им.“

Попаднах на интересна история в LinkedIn профила на жена, която се занимава с организиране на събития. Когато се срещнала с потенциален клиент, той й споделил, че преди в офиса си държал илюстрация (подобна на тази встрани). Изображението се забило до ден днешен в съзнанието му и неговият шеф винаги го поощрявал да отделя време на хората. Дори няколко минути са достатъчни… никога не се знае кой какво ще ти предложи.

Мъдри думи!

През последните години нашите изложби се превърнаха в страхотно ново средство за редица търговски центрове и градове по света за привличане на допълнителен поток от посетители към техните локации.

По-долу можете да намерите очаквания брой посетители за 3 месеца за всяко едно от събитията, които организираме. Числата се основават на средния минимум посещения на изложбите за последните 5 години, когато входът е бил безплатен. Имайте предвид, че бройката на посетителите зависи от маркетинговата стратегия, планирането на събитието и особеностите на мястото на неговото провеждане.

 

Living Dinosaurs: 60.000 посетители на месец x 3 месеца = 180.000 посетители

Представя 24 анимирани макета и скелета на динозаври в реален размер. До момента изложбата е посетена от над 10 милиона души по целия свят.

Повече информация тук: http://cocoagency.bg/livingdinosaurs/

 

Interactive Science: 30.000 посетители на месец x 3 месеца = 90.000 посетители (изложбата е стартирала сравнително скоро, през 2018 г., затова и статистиката може да варира)

Изложбата е интерактивна и съдържа над 60 устройства, с които посетителите могат да се забавляват.

Повече информация тук: http://cocoagency.bg/interactive-science/

 

Monster of The Sea: 57.000 посетители на месец x 3 месеца = 171.000 посетители

Заради огромния интерес към изложбата в Сингапур за първите три месеца, тя ще продължи да се провежда цяла година на същата локация.

Повече информация тук: http://cocoagency.bg/monsters-of-the-sea/

 

NASA – Space – The Final Frontier: 52.000 посетители на месец x 3 месеца = 156.000 посетители

Изложбата е създадена съвместно с NASA и има средно по 50 000 посетители на месец, когато входът е безплатен.

Повече информация тук: http://cocoagency.bg/space-the-final-frontier/

 

LEGO – Travelling Bricks: 40.000 посетители на месец x 3 месеца = 120.000 посетители

Изложбата е направена изцяло от блокчета LEGO® и пресъздава историята на транспорта. Тя представя уникални макети като 7-метров Титаник, 3-метрова ракета и др.

Повече информация тук: http://cocoagency.bg/travelling-bricks/

 

Experience Da Vinci: 25.000 посетители на месец x 3 месеца = 75.000 посетители

Изложбата показва гениалността на Леонардо да Винчи и творенията на легендарния изобретател.

Повече информация тук: http://cocoagency.bg/experience-da-vinci/

 

Ice Age & Dragons: 55.000 посетители на месец x 3 месеца = 165.000 посетители

Включва 10 анимирани макета на бозайници от Ледената епоха, които изглеждат като живи заради точното пресъздаване на техните движения, окраски, звуци и козина. Изложбата показва и 8 дракона, както и огромен скелет.

Повече информация тук: http://cocoagency.bg/ice-age/

 

3D Museum of Wonders: 45.000 посетители на месец x 3 месеца = 135.000 посетители

Изложбата включва колекция от над 160 невероятни картини, които симулират 3D ефекти и пресъздават велики сцени.

Повече информация тук: http://cocoagency.bg/3d-museum-of-wonders/ 

 

Така че, следващия път, когато се чудите какви нови и свежи атракции да предложите на посетителите във вашия търговски център, защо просто не ни се обадите : )

Оставаме на разположение за въпроси и ще се радваме, ако дадете обратна връзка.